Експертна відповідь на ваші питання!

Шановні мешканці та інвестори!

Мета керуючої компанії DIM Expert – створення зручного, безпечного та охайного простору у житлових комплексах, які ми обслуговуємо. Також ми хочемо спростити отримання необхідної інформації про послуги та відповісти на питання, якими ви найчастіше цікавитесь.

ЖЕКи позаду. Які основні переваги керуючої компанії?

Керуюча компанія житлового комплексу – це відносно нове явище в Україні. Як усе незвичне, така форма управління викликає багато запитань та дискусій. Ми хочемо вас ближче познайомити з керуючою компанією DIM Expert та надати максимум інформації про її користь для мешканців.

Чому саме керуюча компанія?

1. Усі роботи виконують лише досвідчені спеціалісти, які проходять ретельну співбесіду. Окрім того, постійний контроль за сумлінним виконанням спеціалістами своїх обов’язків – дозволяє формувати команду справжніх професіоналів.

2. Завдяки налагодженим контактам з постачальниками та підрядниками, керуюча компанія може домовитись про більш вигідні умови отримання послуг для подальшого вигідного використання мешканцями.

3. Завдяки досвіду та знанням у житлово-комунальній сфері, керуюча компанія займається юридичним супроводом та унеможливлює ризики юридичних помилок, які часто трапляються, наприклад, при функціонуванні ОСББ.

4. Представники керуючої компанії досконало розуміються у конструкції будівлі, яку приймають, тому під час технічного обслуговування не виникає раптових питань – всі роботи виконуються оперативно та чітко.

5. Керуюча компанія – це офіційно зареєстрована організація, працівники якої мають Сертифікати Управителів відповідно до вимог законодавства, отже вона несе юридичну відповідальність за свою діяльність. Тож, підписуючи договір, мешканці житлового комплексу можуть бути впевнені у беззаперечному та професійному виконанні її обов’язків.

Отже, давайте підсумуємо: керуюча компанія націлена перш за все на те, щоб постійно підтримувати справний стан усіх елементів житлового комплексу, чистоту і охайність місць загального користування, як у приміщеннях, так і на прибудинковій території, створювати максимально безпечну атмосферу та, у разі необхідності, невідкладно вирішувати проблеми.

Тариф у моєму ЖК вищий за тариф у іншому. Чому?

Кожен житловий комплекс – це унікальний об’єкт, який має різні характеристики, до якого входить різна кількість будинків, різної поверховості та з різною кількістю квартир. До того ж, кожен житловий комплекс має особливу специфіку: технічне оснащення, різну площу місць загального користування та прибудинкової території, різноманітний сервіс, який передбачений концепцією житлового комплексу заздалегідь, тощо.

 


Давайте проведемо невеличку екскурсію житловим комплексом «Автограф», наприклад, щоб стало зрозуміло, який перелік робіт виконується для створення комфортних умов життя для кожного мешканця.
Потрапляючи на територію ЖК, ви одразу ж звертаєте увагу на доглянуту прибудинкову територію, охайні сучасні лави та ліхтарі, соковиті зелені газони, відчуваєте свіжість та аромат квітів. Завдяки команді DIM Expert та підрядним організаціям, мешканці можуть милуватися цим затишним простором кожного дня.
Далі рухаємось у розкішне лобі, яке виблискує, наче коштовне каміння. Тут ви можете перепочити на зручних диванах та детальніше розглянути кожну деталь. Журнальні столики, кімнатні рослини, дзеркала – ідеальна чистота кожного елементу навколо, викликає захоплення.
Давайте на декілька хвилин зазирнемо у гостьовий санвузол. Навіть таке невеличке приміщення приємно дивує. Все завдячуючи щоденному прибиранню і дезінфекції та постійному оновленню витратних матеріалів.
Підіймаючись на один з поверхів, мешканці та їх гості впевнені – ліфти регулярно обслуговуються та, у разі необхідності ремонтуються.
І нарешті, завершуємо нашу неймовірну подорож у тих місцях, площа яких потребує найретельнішою уваги спеціалістів з клінінгу DIM Expert – у місцях загального користування. Дзеркала натерті, підлога помита, навіть у холодному переході блищить скляна огорожа.
Окрім цього, регулярного професійного обслуговування потребують: насосна, індивідуальний тепловий пункт, автополив прибудинкової території та розгалужена мережа внутрішньобудинкових систем.

 


Отже, тариф на обслуговування нараховується індивідуально для кожного ЖК та пропорційно до площі і кількості житлових та нежитлових приміщень.

 

Адміністратор – найкращий помічник!

Адміністратор вашого будинку – це надійний помічник та людина, яку ви бачите дуже часто – кожного разу, коли виходите з дому, або повертаєтесь. Звісно, у мешканців виникають різноманітні питання: від організаційних до побутових – адміністратори завжди раді допомогти та дати відповідь.

Які ж дії адміністратора допомагають вам забути про турботи та насолоджуватися кожною миттю у вашому житлового комплексі?

  • Обробляє запити власників квартир і дає своєчасний і якісний зворотний зв’язок.
  • Консультує власників квартир щодо особливостей роботи керуючої компанії житлового комплексу.
  • Вітає та реєструє відвідувачів, надає допомогу у орієнтуванні будівлею; у разі відсутності у відвідувача карти доступу не допускає у будинок осіб без підтвердження від власника квартири про очікуваня візиту.
  • Організовує та контролює безперебійну роботу пропускної системи.
  • Підтримує порядок у зоні рецепції; контролює роботу відповідних служб (охорона, клінінг). Забезпечує оперативне усунення недоліків, які виникають у приміщенні шляхом повідомлення керуючого будинком та інженерно-технічних працівників.
  • Контролює роботу охорони та співробітників клінінгу у місцях загального користування на поверхах житлового комплексу.
  • Контролює дотримання внутрішніх процедур і регламентів в зоні рецепції.
  • Приймає від власників квартир заявки для інженерно-технічних послуг, узгоджує зручний час для їх виконання.
  • Передає власникам квартир рахунку для оплати послуг.
  • За бажанням власників квартир може викликати таксі, забронювати столик у ресторані, тощо.
  • Інформує адміністратора, який змінює за стійкою щодо поточних питань.
  • Стежить за зміною інформації на дошці оголошень та чистотою дошки і ліфтових холів.
  • При відсутності співробітника охорони – аналізує ситуацію з відеоспостереження та приймає рішення про виклик старшого зміни охорони або поліції при вчиненні правопорушень.

Керуюча компанія постійно вдосконалюється, зокрема завдяки вашому сприянню.

Про усі ваші пропозиції та побажання ви сміливо можете повідомляти наших чарівних адміністраторів. Вони передадуть вашу інформацію відповідним спеціалістам.

 

Особистий кабінет мешканця – швидко та зручно!

Сучасний світ вимагає зручних рішень!

Ритм життя людини у великому місті пришвидшився, і встигнути здійснити усі заплановані щоденні справи стає дедалі складніше. Сьогодні більшість задач вирішується за допомогою смартфону, планшету або комп’ютера. Замовити піццу або таксі, придбати одяг, забронювати готель – усе відбувається у пару кліків. Керуюча компанія DIM Expert постійно вдосконалюється та впроваджує ті рішення, які спрощують життя мешканців житлових комплексів, які прийняті у обслуговування. Черги, тисячі папірців, витрачені нерви – залишились у минулому. Ми пропонуємо скористатися особистим кабінетом мешканця.

Які переваги він має?

  •  Користуйтесь у зручному для вас місці та у зручний для вас час;
  •  Зручно надсилайте показники лічильників;
  •  Сплачуйте квітанції за користування послугами;
  •  Відслідковуйте усі ваші грошові операції;
  •  Залишайте пропозиції та заявки для перевірки або виконання певних видів робіт.

Для авторизації крім особистих даних вам необхідно вказати особовий рахунок клієнта (вказаний у квитанціях) та точну суму останнього платежу, зробленого вами на р/р ТОВ «ДІМ Експерт» або ТОВ «ДІМ Експерт Інжиніринг». Оновлена  інформація щодо отриманих від вас платежів на р/р ТОВ «ДІМ Експерт» та ТОВ «ДІМ Експерт Інжиниринг» буде оновлюватися щодня після 14 години.

Реєстрація за посиланням:

🔎 https://lk-jkg.com/

 

Ліфт – наш основний «транспорт». Як підтримувати його стабільну роботу?

Для більшості мешканців житлових комплексів ліфт є основним «транспортом», яким вони користуються кілька разів на день. Тому вкрай важливо, щоб він був справним.

Нижче ми поговоримо про ознаки несправності, дії, які можуть призвести до пошкодження та нагадаємо правила, які допоможуть підтримувати безперервну роботу ліфту якомога довше.

Отже, як зрозуміти, що ліфт зламаний?

Однією з найпомітніших ознак несправного ліфта – є ляскаючі двері. При нормальній роботі ліфта його двері мають зачинятися рівномірно, плавно. Якщо мешканці помічають зміни в поведінці дверей: вони стали закриватися різко, дуже швидко, вдаряючись при цьому одна об одну – це явна несправність, про яку потрібно повідомити адміністратора. Інші проблеми устаткування пасажири не побачать: зазвичай, це збій в роботі електроніки, рідше – плат управління. Також це можуть бути експлуатаційні нюанси, пов’язані з неправильним користуванням ліфтом.

Пасажирів насторожують і навіть лякають деякі моменти в роботі ліфта, хоча вони не є ознакою несправності.

Наприклад, звуки з шахти завжди викликають занепокоєння, але в більшості випадків, це просто робочий процес. Ліфт – техніка, і вона не може бути абсолютно безшумною.

Як користуватись ліфтом, щоб не застрягти?

Зламати справний ліфт не так вже й просто. Одна з причин непередбачуваної зупинки – відключення електрики.

Найпоширеніші ж порушення правил користування ліфтом – це перевантаження, нерівномірний розподіл вантажу в кабіні, утримання дверей за допомогою механічного блокування різними предметами, ногами або руками, а не спеціальною кнопкою.

Окрім цього, мало хто знає, що під час перевезення в ліфті сухих сумішей, таких як цемент, штукатурні суміші, плитковий клей, особливо якщо вони погано упаковані або тара пошкоджена, дрібні частинки сумішей розсипаються, потрапляють в шахту ліфта, а там осідають на тертьових механічних частинах ліфтового обладнання та електричних контакторах. Згодом це викликає часті збої в роботі ліфтового обладнання. Також багато хто ігнорує правило про рівномірний розподіл вантажу в кабіні. Частіше таке трапляється в вантажному ліфті: пасажири складають всі сумки з речами, меблі, побутову техніку та інші речі в одну сторону, а самі залишаються на інший. Порушується баланс кабіни до вертикальної осі. Це також може призвести до аварійної зупинки ліфта. Однак якщо правильно експлуатувати і обслуговувати ліфтове обладнання, воно буде служити довго і без збоїв.

Команда DIM Expert разом з сервісною службою регулярно виконує технічний огляд пасажирського та вантажного ліфтів і оперативно виявляє навіть найнезначніші зміни технічного стану ліфта для того, щоб мешканці отримували насолоду від функціонування кожної деталі житлового комплексу та всюди встигали.

 

Вечірки, ремонтні роботи, розваги. Коли можна шуміти?

Певні правила суттєво спрощують та поліпшують відносини між мешканцями житлового комплексу. Наприклад, сусід зліва, повернувшись додому обожнює до пізньої ночі грати на гітарі або ж сусід зверху з самого ранку майструє нову поличку. Чудово, коли сусіди мають власні захоплення. Але згідно з Законом України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», у нічний час, із двадцять другої до восьмої години забороняються гучний спів і викрики, користування звуковідтворювальною апаратурою та іншими джерелами побутового шуму, проведення салютів, феєрверків, використання піротехнічних засобів.

Проведення ремонтних робіт, що супроводжуються шумом, забороняється у робочі дні з двадцять першої до восьмої години, а у святкові та неробочі дні – цілодобово.

Про усі випадки порушення мешканці можуть повідомляти адміністрацію або охорону.

 

Нові ліфти та внутрішньобудинкові системи встановлені та підключені, будинок вже введений в експлуатацію. Чому за них одразу ж потрібно платити?

Ліфт, як будь-який механізм потребує регулярного догляду. Без діагностичних робіт та підтримки робочого стану, ліфт може вийти з експлуатації, ще до того, як ним почнуть користуватися мешканці. Аналогічне ставлення стосується електромереж.

 

Як формується винагорода Управителю?

Відповідно до змін у ЗУ про ЖКП вже немає поняття тариф на утримання будинку, який містив відсоток прибутку для обслуговуючої організації.
Тепер є кошторис витрат, який містить лише прямі витрати на утримання та обслуговування будинку. А додатково встановлюється винагорода Управителю в розрахунку грн/м2. Це дохід обслуговуючої організації, за який Управитель не звітує щорічно перед мешканцями.

Зворотній зв'язок