ДРУГИЙ ТА ТРЕТІЙ БУДИНКИ ЖК «АВТОГРАФ» ПРИЙНЯТІ В УПРАВЛІННЯ

Шановні мешканці та інвестори!

Раді повідомити вам про прийняття другого та третього будинків житлового комплексу «Автограф» в управління керуючою компанією DIM Expert.

Основними послугами з управління та комплексного обслуговування багатоквартирних будинків компанією DIM Expert є:

  • 1. Постійне технічне обслуговування та поточний ремонт інженерних систем будинку (водопостачання, водовідведення, теплопостачання, гарячого водопостачання, зливової каналізації, електропостачання), технічних пристроїв та елементів зовнішнього спорядження, в тому числі власної котельні.
  • 2. Регулярне та якісне прибирання місць загального користування будинку (у тому числі щоденне прибирання лобі, гостьових санвузлів, допоміжних приміщень та щотижневе прибирання технічних поверхів).
  • 3. Щомісячна дератизація та дезінсекція.
  • 4. Постійний контроль освітлення та своєчасна заміна ламп у місцях загального користування.
  • 5. Постійне обслуговування, проведення профілактичних перевірок та організація безперебійної роботи ліфтів, димових та вентиляційних каналів.
  • 6. Цілодобове обслуговування систем диспетчеризації будинку, систем протипожежної автоматики та димовидалення.
  • 7. Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження на прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків) та іншого спільного майна багатоквартирного будинку.
  • 8. Утримання та прибирання прибудинкової території двічі на день 6 разів на тиждень.
  • 9. Щоденний догляд за рослинами на прибудинковій території, поливання газонів, клумб, послуги професійного садовника.
  • 10. Зимове прибирання прибудинкової території (прибирання і вивезення снігу, посипання призначеної для проходу та проїзду частини протиожеледними сумішами).
  • 11. Вивезення твердих побутових відходів, організація сортування сміття.

Додаткові платні послуги:

  • 1. Послуги «Консьєрж-сервіс+» (контроль та реєстрація візитерів, замовлення квитків, зустріч кур’єрів, організація доставок, виклик таксі тощо).
  • 2. Організація цілодобової системи контролю доступу до житлового комплексу та відеоспостереження за місцями загального користування.
  • 3. Клінінгові послуги (прибирання у квартирі після ремонту, регулярне прибирання і т.д.).
  • 4. Майстер на всі руки (дрібні побутові сантехнічні, слюсарні, електромонтажні роботи).
  • 5. Миття фасадного скління зовні (альпіністами) та будь-які інші побажання мешканців будинку.

У разі виникнення питань, просимо звертитися в офіс керуючої компанії за номером телефону (044) 499-35-95

Зворотній зв'язок